Stajyerlere Multinet kartı verilmektedir maaş ödemesi yapılmamaktadır
MÜZİK
Stajyer Sayısı: 1
Haftada Kaç Gün: 2 gün
Okul Bölüm: İletişim fakültesi bölümleri (radyo tv, yeni medya vb.)
İstanbul'da yer alan konservatuvar (müzik bölümü)
Fen, edebiyat fakültesi sosyal bilimler öğrencileri değerlendirmeye alınabilir.
Görev;
- Genel işleyişi öğrenip kavrayacak, music business konusunda oryantasyona açık ve ilgi sahibi,
- Operasyonl işlerde ofisice programı kullanımları, reputatif işleri üstlenme (örneğin mikro influencer sayfalarımızdaki belirlenen contentler için video download işlemleri ve bunların online klasörlenmesi)
- Türkçe Youtube müzik kanallarımızın transkript işlemlerinde yardımcı olacak
TELİF HAKLARI – İÇERİK KOROMA
Stajyer Sayısı: 1
Haftada Kaç Gün: 2 veya 3 gün
Okul Bölüm: İletişim Fakültesi
Görev;
- Dijital hak yönetimi ve içerik koruması süreçlerini öğrenmek,
- YouTube CMS’in günlük işleyişi ve kontrolünde ekibe destek olmak,
- Content ID sisteminde hak talepleri ve itirazların takibini öğrenmek ve süreçlere destek olmak,
- İçerik referanslarında hariç bırakılacak aralıkların belirlenmesine yardımcı olmak,
- Kendisine tanımlı projeler için korsan içerik taramalarını gerçekleştirmek,
- Farklı içeriklere yönelik dünya dillerinde korsan anahtar kelime taraması yapmak ve sonuçları ekiple paylaşm.
PRODÜKSİYON
Stajyer Sayısı: 3
Haftada Kaç Gün: 3
Okul Bölüm: Radyo TV, Yeni Medya Bölümlerinden Mezun
Görev;
- Kurgu ekibine destek olacak. Premiere I basic düzeyde, CapCut canvayı iyi düzeyde kullanabiliyor olması tercih sebebi,
- Sunumlarda destek olabilecek, kurgu asistanı olarak da değerlendirilebilecek,
- Çekimlerde stüdyo kurulumu konusunda destek olacak
- Sunucularla konuklarla ilgilenmek kapıdan karşılama, haber verme vs.
- Programlardan sorular için araştırma yapa bilecek,
- El kartları hazırlaya bilecek.
DİJİTAL
Stajyer Sayısı:
2 stajyer video editörlüğü yapabilecek
1 stajyer kanal yöneticiliği yapabilecek
1 dizi, film ve eğlence içerikleri yapabilecek
Toplam: 4 Stajyer
Haftada Kaç Gün:
Okul Bölüm: Radyo-TV-Sinema bölümlerinden,
Görev;
- YouTube ve sosyal medya hakkında trend potansiyeli olabilecek içerikler seçebilecek ve video editörünü yönlendirebilecek,
- Kanal yöneticisi stajyeri; viral olabilecek kurgu ve montaj yapabilecek Adobe Premier veya Capcut bilmeleri önemlidir,
- Tasarım Stajyeri; İçeriklere farklı bir bakış açısı katabilecek tasarımlar yapabilecek,
- Adobe Photoshop, Lightroom gibi programları bilen.
SOSYAL MEDYA
Stajyer Sayısı: 3–4 Stajyer
Haftada Kaç Gün: 2–3 gün (üniversite programına göre esnek)
Okul Bölüm: İletişim Fakültesi (Halkla İlişkiler, Reklamcılık, Yeni Medya, Radyo-TV-Sinema)
Grafik Tasarım, Görsel İletişim Tasarımı,
Güzel Sanatlar Fakültesi,
İşletme, Dijital Pazarlama, E-Ticaret bölümleri.
Görevler:
- 1 stajyer sosyal medya içerik üretimi & yönetimi yapabilecek
- 1 stajyer dijital pazarlama raporlama ve kampanya optimizasyon desteği verebilecek
- 1 stajyer grafik tasarım / kreatif içerik üretebilecek
- (Opsiyonel) 1 stajyer influencer marketing süreçlerinde görev alabilecek
- Sosyal Medya Stajyeri: İçerik fikirleri geliştirme, rakip analizi, trend takibi, influencer araştırması
- Dijital Pazarlama Stajyeri: Meta & Google Ads raporları çıkarma, kampanya optimizasyon desteği, veri raporlama
- Grafiker Stajyeri: Post & story tasarımları, video düzenleme (Reels, TikTok), banner & sunum görselleri hazırlama
- Influencer Marketing Stajyeri (opsiyonel): Influencer veritabanı oluşturma, kampanya takibi, içerik teslim süreçleri