Take-Off 101 Programı, dünyada en fazla uluslararası noktaya uçan havayolu firması olan Türk Hava Yollarında kariyerine başlamak isteyenlere birbirinden farklı alanlarda part-time çalışma imkânı sunuyor.
Türk Hava Yolları ailesinin bir parçası olacak ve değerine değer katacak yetenekli part-time çalışma arkadaşları arıyoruz! Siz de bir dünya markası olan Türk Hava Yolları ailesinin hem değerli bir parçası olabilir hem de kendinizi geliştirmek için sayısız imkânlardan faydalanabilirsiniz.
Take-Off 101, lisans 3. ve 4. sınıf öğrencisiyken değerlendirme süreçlerine katılan ve süreçleri başarıyla tamamlayan öğrencilere eğitimlerine devam ederken yaklaşık 12 ay part-time çalışma fırsatı sunan bir yetenek programıdır.
Değerlendirme sürecini başarıyla tamamlayıp part-time olarak işe alınan yeteneklerimiz, çalışma dönemini başarıyla tamamlamaları ve 2024 yılında mezun olmaları sonrasında tam zamanlı işe alınmak üzere değerlendirilecek ve büyük ailemizin değerli bir parçası olma fırsatını yakalayacaklardır.
İş hayatına Türkiye'nin ve dünyanın sayılı markalarından Türk Hava Yollarında, büyük bir aileye sahip olmanın verdiği güvenle ve dünyayı birbirine bağlayan network ağına sahip bayrak taşıyıcı firmada başlamak yeteneğinizi bir adım daha öne çıkaracaktır.
Türk Hava Yolları, tüm insan kaynakları uygulamalarında çalışan memnuniyeti ve mutluluğunu ön planda tutarak; yetkinliği temel alan, iletişim odaklı bir kültürü sürdürür.
Lider çalışan deneyimi uygulamaları ve insan odaklı yaklaşımı sayesinde Türk Hava Yolları, en mutlu şirketlerin belirlendiği Happy Place to Work Türkiye’nin En Mutlu İşyerleri Araştırması kapsamında “Olağanüstü Çalışan Deneyimi Ödülü”nü almaya hak kazanarak “Türkiye’nin En Mutlu İşyerleri” arasında seçilmiştir.
Başvuru Şartları
Yetenekli part-time arkadaşlarımız, sahip olduğu iletişim becerisi, ekip bilinci ve çözüm odaklı yaklaşımları sayesinde Take-Off 101 ile kariyerine zirvede başlama imkânı bulacaktır. Siz de aşağıdaki şartları taşıdığınızı düşünüyorsanız, başvurunuzu heyecanla bekliyoruz!
• T.C. vatandaşı veya mavi kart sahibi olmak,
• 01.01.1997 ve sonrasında doğmuş olmak,
• En az 4 yıllık eğitim veren üniversitelerin herhangi bir bölümünde 3. ya da 4. sınıf öğrencisi olmak,
*2024 yılında mezun olma koşulu aranmaktadır.
• 100’lük sistemde en az 65, 4’lük sistemde en az 2,50 genel not ortalamasına sahip olmak ve olduğunu belgeleyebilmek,
• İstanbul ve Ankara’daki ofislerde, haftanın en az 2 günü tam zamanlı olmak üzere haftada en fazla 30 saat çalışabilmek,
• Adli Sicil ve Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak,
• İyi derecede İngilizce bilmek
*Yapılacak olan İngilizce sınavında başarılı olmak.
Başvuru Şekli ve Değerlendirme Süreçleri
Değerlendirme süreçleri hakkında detaylı bilgi almak için tıklayın.
• Başvurular, yenibiris.com üzerinden 13.03.2023 tarihine kadar alınacaktır.
• Çalışma yeri İstanbul ve Ankara olup İstanbul'da çalışacak kişilerin İstanbul ve çevresinde; Ankara'da çalışacak kişilerin ise, Ankara ve çevresinde öğrenim görüyor olması tercih edilecektir.
• Çalışma düzeni; normal düzende çalışan birimlerimiz ofisten esnek saatler ile çalışmakta olup bazı birimlerimiz vardiyalı çalışmaktadır.
• Zorunlu stajı olan adaylarımız part-time çalışma sürecinde stajlarını çalıştıkları birimde gerçekleştirebilecektir.
• Yukarıdaki şartları taşıyan adaylarımız sürece devam edebilecektir. Bu nedenle sınıf ve genel not ortalaması şartını sağladığınızı belgeleyebilmek için E-Devlet üzerinden alabileceğiniz güncel tarihli transkript (not dökümü) belgesini ve Adli Sicil ve Adli Sicil Arşiv Kaydı Belgesini” (“Adli Sicil Sorgulama” ekranında kurum türü “Resmi” seçilmelidir.) sisteme yükleyebilirsiniz.
Çalışma Fonksiyonları
Çalışma fonksiyonları hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayın.
• İnsan Kaynakları Fonksiyonu
• Kalite ve Standardizasyon Fonksiyonu
• Muhasebesel ve Finansal Süreçler Fonksiyonu
• Operasyon Fonksiyonu
• Pazarlama ve Satış Fonksiyonu
• Marka ve Müşteri Fonksiyonu
• Planlama Fonksiyonu
• İnovasyon Fonksiyonu
• Ticari Fonksiyonu
• Teknik Fonksiyonu
Süreçle ilgili sorularınız için takeoff@yenibiris.com e-posta adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.