İş Tanımı:
- Gelen faturaları ilgili birimlere yönlendirerek onay, talep ve depo süreçlerini yönetmek
- E-fatura, e-arşiv ve diğer matbuğ belgeleri muhasebeleştirmek
- İade, yansıtma ve fiyat farkı faturalarını düzenlemek ve ilgililerine iletmek
- İthalat/İhracat işlemlerini muhasebeleştirmek ve dosyalarını kapatmak
- Banka operasyonlarını günlük kontrol etmek ve muhasebeleştirmek
- Banka finansal araç işlemlerinin günlük kontrol edilmesi, TRM sistemine girişinin yapılması ve FI’a aktarılmak
- Personel masraf formlarının kontrol etmek ve muhasebeleştirmek
- Ödeme listelerinin hazırlamak
- Ödeme ve tahsilat işlemlerinden sonra ilgili denkleştirme işlemlerini yapmak.
- İhracat bedelleri için İBKB düzenlemek ve takip etmek
- Tecil-Terkin işlemlerini yapmak
- KDV İadesi süreçlerine destek vermek
- Ay sonu ve dönem sonu kapanışlarına destek vermek
- Kurumun muhasebe alanındaki çözüm ortakları, ilgili diğer kurum ve kuruluşlar ile ilişkilerini yönetmek ve gerekli belge akışını sağlamak
Aranan Nitelikler:
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
- İlgili alanda en az 2-3 yıl iş tecrübesi (Tercihen havacılık ve akaryakıt sektöründe)
- İyi derecede İngilizce bilgisi
- İyi derecede MS Office uygulamaları yetkinliği
- İyi derecede ERP-SAP sistemleri bilgisi
- Serbest Muhasebeci Mali Müşavir Belgesi
- Erkek adaylar için askerlik ile ilişiği bulunmama
- Takım çalışması ve işbirliği
- Analitik düşünme
- Sonuç odaklılık
- Zaman yönetimi
- Düzenli, dikkatli ve detaylar konusunda titiz
- Müşteri duyarlılığı
- Stres yönetimi
- Duygusal kontrol
Başvurular için: info@turkishfuel.com.tr