İş Tanımı:
- Gelen faturaları ilgili birimlere yönlendirerek onay, talep ve depo süreçlerini yönetmek
 - E-fatura, e-arşiv ve diğer matbuğ belgeleri muhasebeleştirmek
 - İade, yansıtma ve fiyat farkı faturalarını düzenlemek ve ilgililerine iletmek
 - İthalat/İhracat işlemlerini muhasebeleştirmek ve dosyalarını kapatmak
 - Banka operasyonlarını günlük kontrol etmek ve muhasebeleştirmek
 - Banka finansal araç işlemlerinin günlük kontrol edilmesi, TRM sistemine girişinin yapılması ve FI’a aktarılmak
 - Personel masraf formlarının kontrol etmek ve muhasebeleştirmek
 - Ödeme listelerinin hazırlamak
 - Ödeme ve tahsilat işlemlerinden sonra ilgili denkleştirme işlemlerini yapmak.
 - İhracat bedelleri için İBKB düzenlemek ve takip etmek
 - Tecil-Terkin işlemlerini yapmak
 - KDV İadesi süreçlerine destek vermek
 - Ay sonu ve dönem sonu kapanışlarına destek vermek
 - Kurumun muhasebe alanındaki çözüm ortakları, ilgili diğer kurum ve kuruluşlar ile ilişkilerini yönetmek ve gerekli belge akışını sağlamak
 
Aranan Nitelikler:
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun
 - İlgili alanda en az 2-3 yıl iş tecrübesi (Tercihen havacılık ve akaryakıt sektöründe)
 - İyi derecede İngilizce bilgisi
 - İyi derecede MS Office uygulamaları yetkinliği
 - İyi derecede ERP-SAP sistemleri bilgisi
 - Serbest Muhasebeci Mali Müşavir Belgesi
 - Erkek adaylar için askerlik ile ilişiği bulunmama
 
- Takım çalışması ve işbirliği
 - Analitik düşünme
 - Sonuç odaklılık
 - Zaman yönetimi
 - Düzenli, dikkatli ve detaylar konusunda titiz
 - Müşteri duyarlılığı
 - Stres yönetimi
 - Duygusal kontrol
 
Başvurular için: info@turkishfuel.com.tr