SATIŞ TEMSİLCİSİ İŞ İLANI

İŞ İLANI


FİRMA ADI: ED STRAFOR VE YAPI MALZ. İMAL. GIDA TUR. EĞT. İNŞ. SAN. VE TİC. A.Ş.
İLETİŞİM: melekgunenc@redcolour.com.tr
POZİSYON ADI:SATIŞ TEMSİLCİSİ
POZİSYON TİPİ: Sürekli/Tam Zamanlı
İŞ ALANLARI: Müşteri İlişkileri, Pazarlama, Satış
ADAYIN ÇALIŞACAĞI ŞEHİR: İstanbul(Asya)


İŞ TANIMI VE GENEL NİTELİKLER


• İstanbul’da ED STRAFOR VE YAPI MALZ. İMAL. GIDA TUR. EĞT. İNŞ. SAN. VE TİC. A.Ş.
bünyesinde REDCOLOUR Boya Satış Temsilcisi aranmaktadır.
• B Sınıfı sürücü belgesine sahip aktif araç kullanabilen,
• Seyahat engeli bulunmayan,
• Sorumluluk sahibi, iş takibinde başarılı,
• Yazılı ve sözlü iletişim yeteneği kuvvetli, insani ilişkilerde başarılı,
• Müşteri odaklı, takım çalışmasına yatkın,
• İkna kabiliyeti yüksek,
• Planlama, organizasyon ve raporlama becerisine sahip,
• Analitik düşünce yapısına sahip,
• Optimal zaman yönetimini etkin ve verimli kullanabilen,
• Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilecek,
• Girişimcilik ruhuna sahip,
• İşinde; titiz, dakik, sabırlı, yeniliklere ve gelişime açık, çalışkan, iş disiplinine sahip takım
arkadaşları aramaktayız.
İŞ TANIMI
• Satış faaliyetlerinin amaç, hedef ve politika prensiplerine uygun olarak yürütülmesini
sağlamak,
• Müşterilerden siparişleri öngörülen süreler içinde almak,
• İstenilen terminlere uygun şekilde sevkiyatının yapılmasını takip ve koordine ederek
bilgi akışını sağlamak,
• Mevcut hizmetlerle ilgili satış hedeflerinin gerçekleştirilmesi amacıyla müşteri
ihtiyaçları doğrultusunda teklif hazırlamak ve onaya sunmak,
• Rut planı doğrultusunda, bölgesi içerisinde sorumlu olduğu müşteri ziyaretlerini
gerçekleştirmek,
• Sorumlu olduğu müşterilerde satış etkinliklerini gerçekleştirmek ve siparişlerin
yönetimini sağlamak, tahsilat sürecini yönetmek,
• Belirlenen başarı kriterleri ve hedefler doğrultusunda, şirketin satış hacmini arttırıcı
ilişkiler tesis etmek ve müşteri memnuniyetini geliştirici önlemleri almak,
• Müşteri risklerinin takibini yapmak, gerekli tedbirlerin alınmasını sağlamak,
• Müşteri şikâyetlerinin takiplerini yapmak,
• Sorumlu olduğu müşterilerin, satış faaliyetlerini yakından takip etmek ve ileriye
yönelik satış fırsatları oluşturmak.
• Pazarda değişiklik ve yenilikleri takip ederek yöneticisine bildirmek,
• Şirket imajını ve müşteri ile ilişkilerini geliştirmenin öncelikli olduğu bilinciyle ilerleyip
gerektiğinde yöneticisinden bu konuda destek almak,
• Yeni müşteri kazanmak amacıyla şirket portföyün de olmayan müşterilere ziyaretler
yapmak ve sonuçlarını Satış Müdürüne raporlamak.

HIZLI ERİŞİM