Firma Adı |
MOD TASARIM A.Ş. |
Sektörü |
İç Mimari ve Tasarım |
Firma Tanıtımı |
2002 yılında kurulan Mod Tasarım, tasarımcı ve üretici yapısıyla ofis ihtiyaçlarında bütünleşik çözümler sunuyor. Dita Mimarlık, Mod Panel, Rubi By ve Ofisci olmak üzere 4 alt markasıyla zeminden akustiğe, ofis mobilyasından çağrı merkezi çözümleri ve seperasyonlara kadar geniş hizmet alanına sahip bulunuyor. Verimli ve sürdürülebilir, özgün, çalışan memnuniyeti odaklı, etkin, fark yaratır olmayı kurumsal değerleri olarak kabul eden Mod Tasarımın, Genel Merkez ve Üretim Merkezi Başakşehir’de, Ofiste Her Şey Deneyim Merkezi ise Levent’te yer alıyor. Güçlü ve yenilikçi mobilya tasarımı, üretimi ve satışı alanında lider olan firmamız, yurtiçi ve yurtdışında markasını başarıyla temsil eden birçok projeye imza atmıştır. Müşteri odaklı yaklaşımımız, kaliteli ürünlerimiz ve uzman ekibimiz ile sektörde öncü bir konuma sahibiz. |
Adres |
Leven Ofis: Büyükdere Cad. Yan Yol. Seyrantepe Mevki Huzur Mah. Çamlıklar Cad. No:1 Sarıyer/ İstanbul Fabrika: İkitelli Dersan Koop Sanayi Sitesi S1 A blok No:302 Başakşehir / İstanbul |
Telefon |
0212 549 61 10 |
Web Sitesi |
www.modtasarim.com |
İş / Proje / Birim Adı |
Proje Departmanı |
Çalışma Şekli |
Tam Zamanlı |
İhtiyaç Duyulan Kişi Sayısı |
6 |
İhtiyaç Duyulan (haftalık) Gün Sayısı |
Minimum haftanın 3-4 günü |
Aranılan Nitelikler |
- Üniversite adaylarımız için zorunlu staj olması - SGK sının okulu tarafından karşılanıyor olması - Tercihen Levent lokasyonuna yakın olması - Autocad için mimari proje çizimi, sıpepoze planların çalışılması (zemin, mobilya, tavan kesitler) teknik çizim yetkinliklerinin olması - 3D Smax için katı model ürün modellemesi - Mekân exturde etme, orta veya iyi derecede render alabilme (başlangıç) liselerde orta derecede, üniversitelerde iyi olması - Ofis programlarına hâkim (orta ya da iyi) Canva ya da Photshop gibi programlarda sunum portfolyo hazırlama - Takım çalışmasına uygun |
Görev ve Sorumluluklar |
- Kendisine verilen görevleri zaman planına uygun olarak yerine getirmek - Birim içi günlük operasyonel işlere katılım sağlamak - Görev aldığı birim içi düzeni, işleyişi takip etmek - Deneyimli personeli gözlemlemek, çıktılar üretmek - Şirket iş süreçleri hakkında bilgi edinmek - İş yerinin iş güvenliği kurallarına uymak |
Sağlanan Olanaklar |
- Ücret: Görüşme sırasında bilgi verilecektir - Yemek (var) Yemekhanemiz mevcuttur - Sigorta okul tarafından karşılanacaktır |
Diğer Faydalar |
- Şirket eğitimlerine ve etkinliklerine katılım imkânı |
İş / Proje adı, tanımı |
Banko Danışmanı |
Çalışma şekli |
Tam Zamanlı |
İhtiyaç duyulan kişi sayısı |
1 |
İhtiyaç duyulan (haftalık) gün sayısı |
Minimum haftanın 3-4 günü |
Aranılan Nitelikler |
- Üniversite adaylarımız için zorunlu staj olması - SGK sının okulu tarafından karşılanıyor olması - Tercihen Levent lokasyonuna yakın olması - Ofis programlarına hâkim olması - İletişimi güçlü olması - İstekli ve meraklı olması - Dikkat sahibi olması - Özgüvenli ve öğrenmeye açık olması - Takım çalışmasına uyumlu olması
|
Görev ve Sorumluluklar |
- Kendisine verilen görevleri zaman planına uygun olarak yerine getirmek - Birim içi günlük operasyonel işlere katılım sağlamak - Görev aldığı birim içi düzeni, işleyişi takip etmek - Deneyimli personeli gözlemlemek, çıktılar üretmek - Şirket iş süreçleri hakkında bilgi edinmek - İş yerinin iş güvenliği kurallarına uymak |
Sağlanan Olanaklar |
- Ücret: Görüşme sırasında bilgi verilecektir - Yemek (var) Yemekhanemiz mevcuttur - Sigorta okul tarafından karşılanacaktır |
Diğer Faydalar |
- Şirket eğitimlerine ve etkinliklerine katılım imkânı |
İş / İdari İşler / Birim Adı |
İdari İşler Departmanı |
Çalışma Şekli |
Tam Zamanlı |
İhtiyaç Duyulan Kişi Sayısı |
1 |
İhtiyaç Duyulan (haftalık) Gün Sayısı |
Minimum haftanın 3-4 günü |
Aranılan Nitelikler |
- Üniversite adaylarımız için zorunlu staj olması - SGK sının okulu tarafından karşılanıyor olması - Tercihen Levent lokasyonuna yakın olması - Evrakların düzenlenmesi kaldırılması - Uzun dönem olması - Üniversite Okuduğu bölüm ( iktisat- Maliye- işletme vb. bölümler) - Ofis programlarına hâkim olması - İletişime açık olması |
Görev ve Sorumluluklar |
- Kendisine verilen görevleri zaman planına uygun olarak yerine getirmek - Birim içi günlük operasyonel işlere katılım sağlamak - Görev aldığı birim içi düzeni, işleyişi takip etmek - Deneyimli personeli gözlemlemek, çıktılar üretmek - Şirket iş süreçleri hakkında bilgi edinmek - İş yerinin iş güvenliği kurallarına uymak |
Sağlanan Olanaklar |
- Ücret: Görüşme sırasında bilgi verilecektir - Yemek (var) Yemekhanemiz mevcuttur - Sigorta okul tarafından karşılanacaktır |
Diğer Faydalar |
- Şirket eğitimlerine ve etkinliklerine katılım imkânı |
İş / İnsan Kaynakları / Birim Adı |
İnsan Kaynakları Departmanı |
Çalışma Şekli |
Tam Zamanlı |
İhtiyaç Duyulan Kişi Sayısı |
1 |
İhtiyaç Duyulan (haftalık) Gün Sayısı |
Minimum haftanın 3-4 günü |
Aranılan Nitelikler |
- Üniversite adaylarımız için zorunlu staj olması - SGK sının okulu tarafından karşılanıyor olması - Tercihen Levent lokasyonuna yakın olması - İnsan Kaynakları süreçlerine destek verecek - Dokümantasyon, dosyalama ve arşivleme süreçlerini yürütmek - Güçlü iletişim becerisi olan ve takım çalışmasına yatkın - Öğrenmeye ve kendini geliştirmeye açık - MS Office programlarını kullanabilen |
Görev ve Sorumluluklar |
- Kendisine verilen görevleri zaman planına uygun olarak yerine getirmek - Birim içi günlük operasyonel işlere katılım sağlamak - Görev aldığı birim içi düzeni, işleyişi takip etmek - Deneyimli personeli gözlemlemek, çıktılar üretmek - Şirket iş süreçleri hakkında bilgi edinmek - İş yerinin iş güvenliği kurallarına uymak |
Sağlanan Olanaklar |
- Ücret: Görüşme sırasında bilgi verilecektir - Yemek (var) Yemekhanemiz mevcuttur - Sigorta okul tarafından karşılanacaktır |
Diğer Faydalar |
- Şirket eğitimlerine ve etkinliklerine katılım imkânı |
İş / İhracat / Birim Adı |
İhracat Departmanı |
Çalışma Şekli |
Tam Zamanlı |
İhtiyaç Duyulan Kişi Sayısı |
1 |
İhtiyaç Duyulan (haftalık) Gün Sayısı |
Minimum haftanın 3-4 günü |
Aranılan Nitelikler |
- Üniversite adaylarımız için zorunlu staj olması - SGK sının okulu tarafından karşılanıyor olması - Tercihen Levent lokasyonuna yakın olması - Yabancı stajyer ağırlıklı olması - Ofis programlarına hâkim olması - İngilizce olmalı İngilizce dışında dil biliyorsa uygun olması |
Görev ve Sorumluluklar |
- Kendisine verilen görevleri zaman planına uygun olarak yerine getirmek - Birim içi günlük operasyonel işlere katılım sağlamak - Görev aldığı birim içi düzeni, işleyişi takip etmek - Deneyimli personeli gözlemlemek, çıktılar üretmek - Şirket iş süreçleri hakkında bilgi edinmek - İş yerinin iş güvenliği kurallarına uymak |
Sağlanan Olanaklar |
- Ücret: Görüşme sırasında bilgi verilecektir - Yemek (var) Yemekhanemiz mevcuttur - Sigorta okul tarafından karşılanacaktır |
Diğer Faydalar |
- Şirket eğitimlerine ve etkinliklerine katılım imkânı |
İş / Kurumsal İletişim / Birim Adı |
Kurumsal İletişim Ve Pazarlama Departmanı |
Çalışma Şekli |
Tam Zamanlı |
İhtiyaç Duyulan Kişi Sayısı |
1 |
İhtiyaç Duyulan (haftalık) Gün Sayısı |
Minimum haftanın 3-4 günü |
Aranılan Nitelikler |
- Üniversite adaylarımız için zorunlu staj olması - SGK sının okulu tarafından karşılanıyor olması - Tercihen Levent lokasyonuna yakın olması - Şirketin internet sitesinin yönetimi ve düzenlenmesi - Web geliştirme projeleri Seo ve dijital pazarlama stratejileri geliştirmek - Teknik destek sağlamak ve sorunları çözmek - Veri analizi ve raporlama yapmak - Müşteri ilişkilerini yönetebilmek - Ofis programlarına hâkim olmak |
Görev ve Sorumluluklar |
- Kendisine verilen görevleri zaman planına uygun olarak yerine getirmek - Birim içi günlük operasyonel işlere katılım sağlamak - Görev aldığı birim içi düzeni, işleyişi takip etmek - Deneyimli personeli gözlemlemek, çıktılar üretmek - Şirket iş süreçleri hakkında bilgi edinmek - İş yerinin iş güvenliği kurallarına uymak |
Sağlanan Olanaklar |
- Ücret: Görüşme sırasında bilgi verilecektir - Yemek (var) Yemekhanemiz mevcuttur - Sigorta okul tarafından karşılanacaktır |
Diğer Faydalar |
- Şirket eğitimlerine ve etkinliklerine katılım imkânı |
Kurum İletişim Bilgileri
Adı Soyadı |
Nazlı Can Güler |
Birimi / Bölümü |
İnsan Kaynakları |
Görevi / Unvanı |
İnsan Kaynakları Asistanı |
İş Telefonu |
0 212 549 61 10 |
Cep Telefonu |
0 542 410 21 40 |
|
ik@modtasarim.com |