Manpower Çağrı Merkezi İş İlanı

Çağrı Merkezi Sektöründe faaliyet gösteren Manpower firması için Çağrı Merkezi Temsilcisi aranıyor.

  • Tercihen Müşteri İlişkileri Hizmet Sektörü deneyimi
  • Müşteri – servis memnuniyetine yönelik çalışabilecek
  • İletişim yetkinlikleri gelişmiş, iyi bir dinleyici olabilecek
  • Müşteri firmamız otomotiv sektöründe olduğundan, araçlar konusunda meraklı
  • Teknolojik yatkınlığı olan
  • Çok iyi derecede Fransızca bilen

Aranan Nitelikler :

  • Standart senaryolar üzerinden telefonlara cevap verecek
  • Bilgi toplayacak ve müşteri kaydı tutacak
  • Efektif iletişim kuracak
  • Müşterileri olası çözüm yolları konusunda yönlendirecek
  • Raporlamalar yapacak
  • Müşteri ile yardımsever, uzun dönemli ilişki kurabilecek
  • Prepares standard reports to track workload, response time and quality of input

Başvuru için tıklayınız.

HIZLI ERİŞİM