Çağrı Merkezi Sektöründe faaliyet gösteren Manpower firması için Çağrı Merkezi Temsilcisi aranıyor.
- Tercihen Müşteri İlişkileri Hizmet Sektörü deneyimi
- Müşteri – servis memnuniyetine yönelik çalışabilecek
- İletişim yetkinlikleri gelişmiş, iyi bir dinleyici olabilecek
- Müşteri firmamız otomotiv sektöründe olduğundan, araçlar konusunda meraklı
- Teknolojik yatkınlığı olan
- Çok iyi derecede Fransızca bilen
Aranan Nitelikler :
- Standart senaryolar üzerinden telefonlara cevap verecek
- Bilgi toplayacak ve müşteri kaydı tutacak
- Efektif iletişim kuracak
- Müşterileri olası çözüm yolları konusunda yönlendirecek
- Raporlamalar yapacak
- Müşteri ile yardımsever, uzun dönemli ilişki kurabilecek
- Prepares standard reports to track workload, response time and quality of input