İş Açıklaması
Türkiye'nin en büyük yeme-içme kulübu GastroClub'ın üye ilişkilerini yönetecek takım arkadaşı arıyoruz.
• Üyelerimizden telefon, mail ve uygulama üzerinden gelen şikayet, istek, öneri ve bilgi taleplerinin alınması,
• Gelen taleplerin çözüme kavuşması için teknik, idari ve saha gibi birimlere iletilerek çözüme ulaştırılması,
• Yenileme zamanı gelen üyelerin aranarak, üyeliklerin yenilenmesi ve memnuniyet takibi,
İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar
• En az 2 sene çağrı merkezi ve/veya telefonda sıcak satış deneyimi olan,
• Önlisans veya tercihen lisans mezunu olan,
• Word ve Excel uygulamalarına hâkim,
• Planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
• Diksiyonu düzgün, ses tonu etkileyici,
• Kendine güvenen, satış ve ikna benim işim diyen,
• İş takibi ve sorumluluk bilinci yüksek, sonuç odaklı,
• Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya en az 2 yıl tecili olan,
"Müşteri İlişkileri Yöneticisi" aranmaktadır. Adaylar özgeçmişlerini business@gastroclub.com.tr adresine iletebilirler.