GastroClub Müşteri İlişkileri Yöneticisi İş İlanı

İş Açıklaması

Türkiye'nin en büyük yeme-içme kulübu GastroClub'ın üye ilişkilerini yönetecek takım arkadaşı arıyoruz.
•    Üyelerimizden telefon, mail ve uygulama üzerinden gelen şikayet, istek, öneri ve bilgi taleplerinin alınması,
•    Gelen taleplerin çözüme kavuşması için teknik, idari ve saha gibi birimlere iletilerek çözüme ulaştırılması,
•    Yenileme zamanı gelen üyelerin aranarak, üyeliklerin yenilenmesi ve memnuniyet takibi,

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

•    En az 2 sene çağrı merkezi ve/veya telefonda sıcak satış deneyimi olan,
•    Önlisans veya tercihen lisans mezunu olan,
•    Word ve Excel uygulamalarına hâkim,
•    Planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
•    Diksiyonu düzgün, ses tonu etkileyici,
•    Kendine güvenen, satış ve ikna benim işim diyen,
•    İş takibi ve sorumluluk bilinci yüksek, sonuç odaklı,
•    Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
•    Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya en az 2 yıl tecili olan,

"Müşteri İlişkileri Yöneticisi" aranmaktadır. Adaylar özgeçmişlerini business@gastroclub.com.tr  adresine iletebilirler.

HIZLI ERİŞİM