GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
- Üniversitelerin 4 yıllık eğitim veren Lisans bölümlerinden mezun ya da öğrenci olan
- Tercihen banka veya çağrı merkezi banka projelerinde en az 1-2 yıl arası tecrübeli,
- Telefonda ve online kanallarda etkin iletişim, ikna ve problem çözme yeteneği olan,
- Müşteri taleplerinde pozitif, çözüm odaklı ve hızlı dönüş yapma kabiliyeti olan,
- Sözlü ve yazılı iletişim becerileri yüksek,
- Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilen,
- İyi seviyede ingilizce bilgisine sahip ve hızlı klavye kullanan,
- Kullanıcıdan gelen talepleri ingilizce cevaplayabilecek
- Teknolojik gelişmeleri takip eden, yeniliklere açık ve çabuk kavrayan,
- Takım çalışmasına yatkın,
- 7/24 vardiyalı ya da part time çalışabilecek takım arkadaşları aramaktayız.